Wie zijn wij - EasyAccounts Dienstverlening

Laatst bijgewerkt op 14 feb 2021
Ga naar de inhoud
Wie zijn wij?

Wij zijn Wilma en Ronald. Samen runnen wij EasyAccounts Dienstverlening Vof.
 
Graag helpen wij de ondernemer op weg met adviezen voor het opstarten van een bedrijf, met het ontwerpen van een bedrijfslogo of website en met het verzorgen van de administratie en het informeren over belastingen en subsidies.

Wij houden uw boekhouding en administratie eenvoudig, makkelijk, overzichtelijk en betaalbaar. Ook leveren wij assistentie op afstand, wij noemen dit virtuele assistentie. Indien u werkzaamheden heeft waar u geen tijd of gewoon geen zin voor hebt.

Door onze brede ervaringen, kwaliteiten en krachten te bundelen bieden wij u een uniek concept. Onze kracht is dat wij flexibel werken en direct kunnen inspringen op uw wensen maar ook oplossingen zoeken voor uw problemen.
 
 
Wij nemen u letterlijk mee aan de hand.

Waarom EasyAccounts?
 
  • Meer dan 25 jaar ervaring op administratie gebied.
  • Meer dan 25 jaar ervaring op reclame, advies & design gebied.
  • Ruime ervaringen met aanvraag subsidies waaronder ook de kinderopvang.
  • U kunt ook terecht bij ons voor uw reorganisatie van uw administratie of als u problemen heeft met de belastingdienst dan zoeken wij dit helemaal voor u uit.
  • Virtuele Assistentie (VA). Ook op afstand geven wij u ondersteuning op allerlei zaken die met uw onderneming te maken hebben. Wij kennen de klappen van de zweep uit eigen ervaringen en weten wat een onderneming nodig heeft.
  • U betaalt bij EasyAccounts voor wat wij doen en niet voor de dure secretaresse, de leaseauto en het nieuwe kantoorpand. Uw volledige administratie wordt door ons verzorgd tegen het afgesproken uurtarief / of eventueel in overleg van een vast tarief. Van het invoeren van inkoopfacturen, het verwerken van mutaties van de bank, giro en kas in een administratiepakket, het verzorgen van de aangiften Omzetbelasting / Loonbelasting en Jaarrekening tot en met het verzorgen van de aangifte Inkomstenbelasting.
  • EasyAccounts zorgt ervoor dat u gebruik maakt van de fiscale aftrekposten, wij werken samen met een fiscalist en AA Accountantskantoor.
  • Extra startersbegeleiding.
  • Voor de starter en ondernemer verzorgen wij ook uw visitekaartje, briefpapier, ander logo of een website.
  • Vrijblijvend en gratis kennismakingsgesprek, u ontvangt altijd eerst een offert voor aanvang van onze samenwerking waarin de afgesproken werkzaamheden staan omschreven.
  • Geen onverwachte rekeningen van telefoontjes die extra in rekening worden gebracht.
  • Ook buiten kantooruren bereikbaar.
  • Met EasyAccounts kiest u voor gemak. U bent van alle zorgen af. U doet waar u goed in bent en wij doen waar wij goed in zijn. Maak gebruik van onze expertise en u hebt meer tijd om meer omzet te behalen door uw boekhouding en andere administratieve hoofdbrekers aan EasyAccounts uit te besteden. Bovendien hebt u nu meer tijd voor uw partner en/of kinderen.
 
 
Terug naar de inhoud